دیوار چین چند سال ساخته شد
نوشته شده توسط : سمیه

 

 

 

 

 

 

همه چیز درباره دیوار چین upcargo

 

 

 


مقدمه


دیوار چین در سال های مختلفی ساخته شده است و در سلسله های مختلف ساخته و تخریب گردیده است و هدف اصلی از ساخت دیوار چین حفاظت در مقابل دشمن ها بوده است و این دیوار در دوره کل چین کشیده شده بودامروزه کمتر کسی را می توان یافت که نام دیوار چین را نشنیده باشد. دیوار چین به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جدید شناخته شده و در کتاب گینس به ثبت رسیده است. دیوار چین در حال حاضر طولانی ترین و عجیب ترین دیوار دنیا می باشد.دیوار چین در دوران چین شی هوانگ کامل شد. فرمانروایان پیش از او برای جلوگیری از یورش اقوام صحراگرد، قسمت‌هایی از این دیوار را ساخته بودند. شی هوانگ تی بخش‌های مختلف این دیوار را به یکدیگر متصل کرد تا دژی به طول ۲۴۰۰ کیلومتر با ۲۵۰۰۰ برج نگهبانی در مرز شمالی دیوار شکل بگیرد.

 

 

 

 


ساخته شدن در طول زمان

 


تکمیل دیوار در دوره های مختلف سبب شده است که هر بخش آن تفاوت های قابل توجهی با سایر بخش ها داشته باشد، به طور کلی طراحی این دیوار نشان دهنده هنر سنتی کشور چین بوده، بخش عظیمی از تاریخچه این کشور، درون دیوار چین نهفته است. سازندگان دیوار چین در دوران های مختلف برای تکمیل آن از مصالحی مانند سنگ، خاک و آجر استفاده کرده اند. ارتفاع این دیوار در اکثر بخش ها 10 متر بوده اما برخی قسمت های آن حدود 5 متر ارتفاع دارد، همچنین پهنای دیوار متفاوت بوده و در بیشترین حالت 5 متر و در کمترین حالت خود به 4 متر می رسد، ارتفاع دیوار چین در شهر پکن حدود 7.8 متر میباشد

 

 

مدت زمان ساخت دیوار چین

 


 ساخت دیوار اصلی بیش از ۲۰ سال طول کشیده است و همچنین مدت زمان ساخت دیوار در زمان سلسه مینگ نیز حدود ۲۰۰ سال به طول انجامیده است که این ارقام به صورت حدودی میباشد .و موضوع حائز اهمیت اینجاست که در طول سالیان دراز هزاران نفر از مردم برای ساخت این دیوار تلاش نموده‌اند  این شمار بسیار خیلی بوده است و بسیاری از کارگران در طول ساخت دیوار جان خود را از دست داده‌اند و باستان شناسان تا به حال بقایای بسیاری از آنان را در بخش‌هایی از دیوار چین پیدا کرده‌اند.

 

 

 


دیوار چین از کجا تا کجاست؟

 

دیوار بزرگ چین، ساختار عظیمی محسوب می‌شود که در استان‌های متعددی در شمال چین کشیده است. با این حال، معروف‌ترین بخش آن که بازسازی شده است، در شمال پکن قرار دارد. دیوار چین از نزدیکی مرز کره و دریای بوهای شروع می‌شود و تا بیابان گوبی در «Yang Kuan» امتداد دارد و از ۹ استان و منطقه خودمختار در شمال چین نظیر هبئی، پکن، شاآنشی، مغولستان داخلی، نینگ‌شیا و گانسو می‌گذرند.

 

 

 

آپ کارگو

 

 

 

 

معرفی بخش آسیایی و اروپایی استانبول





:: برچسب‌ها: دیوار چین چند ,سال ساخته شد ,upcargo شروع, پایان تتر, حساب بانک, در ایران, حمل بار ,بلند زمان زیاد, مردم زیاد, آپ ملک ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: